Min viktresa - del 1000 eller nåt sånt...

Denna vecka har jag tagit tag i mitt liv - eller lite iaf...

Nu är det soppdiet som gäller. Jag har bestämt att jag får äta ett mål om dagen. Men jag tänker inte vara benhård, lite gottsaker får jag äta. Men inte varje dag som det har varit.

Måndag - onsdag har jag ätit 2 smoothiesar om dagen. O jag är så fruktansvärt hungrig när jag kommer hem, men det funkar om jag får äta mat då. Dessutom är de riktigt goda.

Måndag morgon stog vågen på över 83 kg. Det var fan inget roligt. En liten elefant kan man likna det med. Eller så känns det. Elefanter väger säkert mycket mer, men inte långt därifrån.

Alvin o jag har kört Wii, vi har gått en del osv. Så nu är hoppet på topp iaf... =)

Nästa vecka kör jag igång med träning också. Det bara SKA jag göra. Var på Anders gym igår o kollade när Anders o Alvin tränade. Då säger ägarens fru/sambo - "Ska inte du också börja köra lite nu då?" -Va? Tycker du att jag behöver det?? (hon är så sjukt snygg i kroppen!!!) "Nä, men eftersom resten av familjen kör så...=)" Sen blev det en utläggning om hur var o varför osv... väldigt hemlig konversation var det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0