Nyhetens behag går snabbt över. Idag fick ...

Nyhetens behag går snabbt över. Idag fick jag reda på en ganska hemsk sak. En sak som jag inte direkt kan skriva om. Det jag kan skriva är att personen det handlar om är SÅ värd hela skiten. Däremot är det för jävligt att så många råkat ut för denna totalt rubbade människa. Sjuk. Helsjuk är personen. O denna har man haft i sin närhet, i sina käras närhet. O man har inte vetat hälften. Det är för jävligt. Om det ändå vore så att man kunde leva efter 'öga för öga'. Nåt rättvisare finns väl knappast. Jag hoppas bara att de drabbade klarar sig fint. Men ändå kan jag inte låta bli att önska att vissa hade lyssnat på andra från första början. Då hade det inte behövt bli så här. Tragiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0