Vankas det vår måntro?

Vilken underbar dag det varit idag! Efter att ha somnat på soffan igår vid, håll er i nu, 19.30 så var jag helt utvilad i morse när Alvin gick upp tid 7.30. Vi åkte o handlade direkt vid 10. Skulle handla lampor till nummerplåtsbelysningen. Hon frågar vad jag har för regnr, det kunde jag inte. Hon frågar om det är en 1.0. Eh va? Den är röd svarade jag. Måste man veta sånt för att köpa ett par lampor? Sen gick vi en sväng till biblioteket för att låna nya tv-spel. Det är ju så bra att man kan göra det där. Sen gick vi hem o käkade o spelade lite för att sen ta tag i huset o städa lite. En härlig dag har det där varit o än är den inte slut. Snart börjar ju melodifestivalen ocksa, heja love generation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0