Första turen med vagnen

Gick till dagis. Alvin drog hela vägen. Bästa killen!

Dagen startade dock sådär. Eller det beror ju åå hur man ser det, men vi försov oss. Vaknade 7.48 o Alvin ska vara på dagis 8.30. Jävlar vilken fart vi fick. Amma Agnes, flaskmata Agnes, kläder och frukost till Alvin. Leta efter cykelpumpen. Leta lite till efter cykelpumpen. Slita ut hela städskåpet på köksgolvet. Cykelpumpen är borta! Mina bröst är inte det enda som behövs pumpas, hjulen på vagnen också. Men det fick gå ändå. Duscha, klä sig o borsta gaddarna gick fort. Men ändå kom vi sent, men men.
Alvin brukar ju gnälla en del när han får gå men hans kommentar framme vid dagis säger allt om hur det brukar låta.
-mamma. Jag har inte gnällt nånting fast jag gick hela vägen!
Älskade unge!!
På dagis fick han visa upp syrran o han var så stolt, så stolt!

Nu har jag bakat en banankaka o ska göra en kladdkaka också. Vi får besök i eftermiddag.

Men först är det naveljakt. Agnes navel har mystiskt försvunnit. Den finns inte?


Kommentarer
Postat av: Sandra R

Åh, storebror är bäst!

Tack för att du påminde mig, det står en halv kladdkaka i vårt kök. Mums!

2011-11-22 @ 12:53:42
URL: http://www.aresmamma.se
Postat av: Cammen

Åh man ser hur stolt han är!!!!!

2011-11-23 @ 08:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0