Jenny

Jag är en tjej med... Ja, ärligt talat så är jag en tjej med mycket. Men jag har INTE dåligt självförtroende. Att jag tar en bild på mig själv där jag ser för jävlig ut är mest ett garv för mig själv. Jag tycker inte att jag plågar mig själv. Tror istället att jag säger det flera egentligen tänker. För ärligt. Det är väl INGEN som pruttar ut en 4.5 kgs klump o sen ser ut som precis innan? Man har säkert bättre förutsättningar med en stab av hjälpredor men serrni... Det har INTE jag. Jag får städa, tvätta, laga mat, roa barn samtidigt som jag har jävligt ont. O då vill jag kunna skratta åt eländet. För eländigt, det är vad det är. Det betyder INTE att jag mår svindåligt!

Tillslut bjuder jag på en sötnos. På riktigt. 


Kommentarer
Postat av: Sandra R

:) Jag tog inte det förra inlägget som att du har dåligt självförtroende. Det var bara ett märkligt inlägg. Att fota sig själv när man är som..."fulast", kanske inte är det första valet.

Hemmajobbet är nog alla förutan, även ett år efter bebisens ankomst. Är inte sambon hemma?

Ja, söt är hon, Agnesen.

2011-11-22 @ 12:52:22
URL: http://www.aresmamma.se
Postat av: San

2011-11-22 @ 13:35:28
Postat av: Unsan

Märkligt? Nä det tycker jag inte. De bittra sanningen snarare... Ha ha ha

2011-11-22 @ 13:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0