Today is tha day!

BF idag. Händer det nåt? Nä. Bitter? Ja, lite. Eller bitter o bitter, men det räcker nu. så känner jag.
Tror kanske att slemmisen gick igår. Men jag är inte säker. Var det inte det så vill jag säga BLÄ! Hade sen massa massa onda sammandragningar så jag satt uppe halva natten. Men det gick över. Såklart.
Men men. Nu är det inte långt kvar får jag trösta mig med.
Tina, min svägerska, hade ju BF förra söndagen. Hon ska in på hinnsvepning idag. Hoppas det får fart på det. Vi har tid för det nästa vecka men jag hoppas att det inte ska behövas.
Bara inte barnen föds på samma dag. Det vore inte så roligt.
Jag tror den kommer den 19:e. Vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag tror den 16/11.....

Vet inte varför, men den 16 känns som dagen D!!



Puss Kicki

2011-11-14 @ 17:08:27
Postat av: Kicki

Jag tror den 16 blir dagen D!



Kram Kicki

2011-11-14 @ 17:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0