V 39! Hur galet är det inte? Snart har man...

V 39! Hur galet är det inte? Snart har man gått över tiden igen.. Eller nåt. Varje dag kollar man efter proppen o känner efter lite extra. Det är tungt nu men det kanske jag inte behöver säga. Ni som ser mig vagga fram i korridorerna kan nog intyga att så himla lattjo ser det inte ut. Men det är värt det. SÅ värt det! Idag har vi tänt brasan hemma för första gången. Man måste ju passa på. Mysigt är det! Ringde o frågade om vår uppsägning idag o damen i andra änden blev helt överlycklig när hon fick höra att det var vår lgh. Det var inte vad jag förväntade mig men det var ju roligt att få glädja henne lite. Har ringt till kommunen idag också. Fick ju, av en slump, höra att man senast på torsdag måste ha valt skola i det område ditvi ska flytta. Eld i baken fick jag men jag fick inte tag på riktigt rätt person. Jakten fortsätter under morgondagen. Vår tv har gått sönder. Hur kul är det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0