Slutbesiktning

Till Maggan idag då. Upp i "heta stolen". Varför har de inte nåt fint i taket på såna där ställen? För det är ju där man tittar. O räknar. Jag brukar räkna sprickor. Vad räknar du?
I vilket fall så såg allt okej ut, " det är ju lite snett här. " eh? Okej? Ja alltså det är ju inte direkt nån som brukar ligga där o glo o jag har INTE för vana att springa på nudistställen så det gör INGENTING, serrö.
" ja, då kan du knipa då.
Jag kniper. Tror jag.
"det där får du nog öva på, testa igen"
Jag kniper. Tror jag. Igen.
"nä du. 5 ggr varje gång du ammar är nog din melodi. Testa en sista gång nu"
Jag kniper för kung o fosterland. I två sekunder. Tror jag.
"Bra Jenny!! Du kan ju! Duktigt!"
Vart är mitt hundben? O ärligt? Hur lätt är det när det är nåt som inte ska va där? O allt bara är... Obekvämt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0