Baktajm

Imorgon ska vi åka ut på turné. Vi ska först till fenomenmagasinet i Linköping o sen vidare till boxholm av alla ställen. Vi ska kolla på en släpkärra som man tydligen BEHÖVER när man bor i hus. Jo jo. Men nya skor, det behöver man ALDRIG. Visst är det konstigt? Eller som idag när jag fick argumentera för att vi var tvungna att köpa lite nya kläder till Agnes. Att hon faktiskt inte bara kan gå i Alvins gamla ljusblå kläder. Men en släpkärra, den behöver man bara ringa på. Inga problem! Nä vars. Det är ett bra köp, bara så komiskt!;) I vilket fall..till vår roadtrip krävs ju matsäck. Så vad gör jag? Jo jag ställer mig o BAKAR BRÖD. med varmluftsugn. Mitt i sommaren. Det slutade med att entredörren stog på vid gavel o likaså altandörren. Men oj så gott det blev! Aningens mycket salt bara, men vadå?! Det var ju första gången!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktigt!!!!!! :)

2012-07-15 @ 21:10:19
Postat av: Anonym

Duktigt!!!!!! :)

2012-07-15 @ 21:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0