Finbesök!

En vacker dag för några veckor sen fick vi finfint besök här i kummelby. Emelie VB med barn trillade in för en dag full av lek. Dock med viss reservation då lilltjejen hade öroninflammation. Men hon var ju med så mycket hon orkade! Emelie är min "bästis" på jobbet. Hon gillade inte mig från början, vilket hon fått äta upp ett par gånger, men nu ligger vi på topp på varandras lista. Ha ha. Saknar henne o hennes galna upptåg! Snart så, snart kompar vi igen!;)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/494164/images/2012/pic_4ffb2fbaddf2b342a20008a1.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åååå saknar dig också gumman Nu sitter jag på jobbet igen och uppdaterar mig me din blogg Ska försöka komma ut snart me eller utan barn ;) Pössss på dig topplistan <3

2012-07-16 @ 09:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0