Poolhäng

Tack gode Gud för människor med pool! O tack gode Gud för att jag känner några av dessa. Idag åkte barnen & jag till lina med familj! Succé! De badade i lekte massor. Det hela slutade med att jag åkte hem utan lilleman?!? Han skulle promt sova över. O det fick han. Hem till gubben som målade klart friggeboden o pysslade med vår sandlåda, som btw hela grannskapets alla katter använder som toalett. Vi har nu fått grannens gamla, med lock, som vi ställt i vår gamla. Nån som har tips på hur jag får kattasen att inte skita där i? Jag har kört med getoff o det funkade väl. Väl. Jag vet inte riktigt. Gick in o skrattade så vi tjöt till American Pie; the reunion. Tips på lättskötta film, men VÄLDIGT klyschig! Då ringer lina. Alvin gråter o vill åka hem. Visst, bara att hoppa i bilen. När jag kommer fram så har grabbarna smitt massa planer så nu kommer Adrian o leker i morgon. O KANSKE sover kvar. Men det tror jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0