Jag älskar fotografsatu.se

Det är så fint att jag vill gråta!!


Kommentarer
Postat av: Vicky

Ja herregud så fina bilder!! Jag har nog bestämt mig nu att jag vill att hon ska fota oss innan bebis kommer:) Hon verkar ju såå duktig och bilderna blir så speciella! Haha tack för din långa kommentar, min längsta någonsin;) Kanonbra tips och du verkar ju ha steenkoll på det mesta! Jag bara läser allt vad man "ska" ha, utan att knappt veta vad som är till vad;) så det är ju perfa med lite riktiga tips! hihi. Kram till dig

2012-06-07 @ 21:10:33
URL: http://meavita.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gumman!



Förstår varför du älskar bilerna, underbara är inte ett tillräckligt starkt ord....



Hur fina som helst, vill fota min älskade familj jag med...



Hörs ang lunch!



Puss Kicki

2012-06-09 @ 09:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0