Damklubben bjuder till fest

Lördagen bjöd på storslaget partaj hemma hos bästa lina o Rickard. Alla damerna med respektive dök upp o vi bjöds på fantastisk god mat:
Förrätt: rödbetor på ruccolabädd med fetaoströra toppat med rostade pinjenötter.
Varmrätt: baconlindad fläskfilé, potatisgratäng med bea samt pepparsås och sallad.
Efterrätt: hemmagjord blåbärsglass med smak av whiskey toppat med rostade digestivekex och färska blåbär.
Underbart!!

Jag o C var ju de enda nyktra ihop med lille Agnes. Det sög lite.

Jag har valt att sammanfatta kvällen med "kvällens...":

Tal: Perra, som träffade några av oss för första gången, höll ett fint tal om vilken koll han hade. Det gick ganska bra för honom. Ganska. Han hade inte koll på mig?! What?!

Smurf: Erika o Tomas som, kvällen till ära, hade klätt sig i likadana kläder; svart tröja och kornblå byxor.

Eye of the tiger: Mona. Hennes ögon var galet framträdande under kvällen. Det var det första jag såg. Skitsnyggt sminkade!

Fyllo: nusse. Say no more.

Gamnacke: Tomas som somnade sittandes i bilen med huvudet framlutat. Se bildbevis.

Mage: skulle vilja säga Camilla, eftersom hon trots allt är höggravid, men detblir erika som tar den här platsen. Hennes mage som studsar i slowmotion när det filmades med höghastighetskamera kommer jag nog aldrig glömma!!

Kompis: tjejen som bjöd mig på cigg.

Snigel: Tomas. Han fick aldrig ur sig det...

Smörblomma: Kenta. Den där Kenta. Det är enbra kille. Han tycker jag är småsmart. Jag gillar Kenta. Fast bäst är kecke.

Här kommer lite bilder...



Kommentarer
Postat av: Mona

Vilka härliga bilder!! Och TACK vad gullig du är!! Kram

2012-03-05 @ 19:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0