Min älskade man

Min blivande man kanske man ska skriva. I alla fall... A är ju typ världssämst på komplimanger, att visa uppskattning och ömhet. Det här vet ju jag o jag har ju valt att leva med honom. Då får jag ju köpa detta för annars skulle jag ju bara irritera mig mest hela tiden. Men ibland. Ibland så slår han huvudet på spiken. O när det händer så blir man så himla glad. O känner så himla mycket kärlek så man vet inte vart man ska ta vägen. Så var det häromdagen.
Agnes o jag ringer A. Vi pratar på FaceTime, som förresten är skitbra, o när vi ska avsluta så säger A:
-förresten, kolla här då.
O så visar han sin dator. O som bakgrund har han...MIG! En av fotograf Satus bilder. Jag blev så himla GLAD!
-tycker du att jag är snygg där?
-mmm...

O tänk om han kunde göra/säga sånt lite oftare!!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0