Tisdag

Fy vilken dålig människa jag är... Läser att gulliga Erika kollar till min blogg varje dag i en kommenar. O vad gör jag? Skriver nästan aldrig. Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva... Händer massa i mitt liv, men inget som jag vill outa för hela världen.
Mår bra nu, men vilken resa. Usch!

På fredag slutar jag klockan ett, oj så skönt! Då ska jag hämta Kristin, tjejen jag är kontaktperson till, o så ska vi gå o göra halsband. Det är ju hennes favorit-sysselsättning... Tur att även jag tycker det är roligt! =)

På lördag ska Alvin, jag, kusin Linus o faster Petra gå på familjegympa... ha ha ha, undra hur det kommer se ut...=) Ska iaf bli väldigt roligt.

Jag har tappat 1 kg också. Inte så intressant för världen att veta kanske, men för mig känns det bra...=)

Idag är det nytt DH, spännande! Man blev ju ganska förvirrad sist, helt plötsligt är det fem år senare. Ja ja... Nåt behövde väl hände som en klok person sa till mig i ett forum.

Snart är det lunch... undra vad äckelrestuarangen bjuder på idag...

Ja men just ja... vi har skrattat gott idag på jobbet också... åt detta:

http://www.youtube.com/watch?v=rDAY8BwlYYM

http://www.youtube.com/watch?v=Ge7ySLzJh_8

Fantastiskt roligt!

*urk* Ostpanerad fisk eller köttfärssås? Så vidrigt! Nä, får väl gå till Konsum idag då... Men det gör inget för vi ska precis börja med en ny stegtävling på jobbet, stegtavling.se. Det ska bli skitroligt! Heja mig! =)


Kommentarer
Postat av: erika

å nytt inlägg. inte hunnit titta på 2 dagar men nu fick jag en glad överaskning :-)



Vi hörs mer imorgon!

KRAM hjärtat från mig o Emmsan

2008-10-30 @ 21:10:49
URL: http://erika81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0