Att släppa väder

Vi vanliga Svenssons är (oftast) uppvuxna med att fisa, prutta, släppa väder, dra en fjärt är någonting skamligt. O ja. I ärlighetens namn är det väl faktiskt inte så himla fräscht.
Är händelsen luktfri o ljudlös så kommer man ju undan ändå, men det vet man ju inte innan. O oops så står man ju där med en härlig äggodör runt omkring en. Min variant brukar vara att titta mig omkring o undra vad det är som luktar. Eller så ignorerar jag det hela o låtsas som ingenting. Det här sättet fungerar ju så länge de är ljudlösa. Men det är de ju inte alltid heller. Då dör man rätt på fläcken. Det finns inget annat.
En annan favorit är ju när man gått in i ett nytt förhållande. Vem släpper första fisen? För kommer, det gör den. I vårt fall törs jag nästan sätta pengar på att det var jag.
När man är gravid. Då får man bortse från mycket. I ämnet fjärtar så får man bortse från allt man fått inpräntat sen barnsben. Det är bara att acceptera. Man går omkring o småskvätter urin. I både parti o minut. Skrattar man så får man knipa. Hostar man, nyser man, gråter man, spyr man så är det ett jävla småskvättande. O mina föräldrar tyckte inte att det var okej att gå o småskvätta. Alltså pratar man inte om detta. Pinsamt.
Att prutta. Det är nästan värre. I allafall om de låter.
Exempel: du ligger i sängen o tittar på tv. Ditt huvud är på mannens mage då du för tillfället är känslig för hans normala kroppsodör o inte kan vara i närheten av hans armhåla. Mannen ska gå upp o gå på toa. Du anstränger dina magmuskler för att resa dig o råkar släppa en prutt. "prrrrt" oj då! Du börjar skratta o för varje skratt-tag så kommer det en ny prutt. Ha ha ha. Prrrt, prrrt, prrrt. Hysteriskt skrattande är inte bra för blåsan. Så inte nog med att du skrattar OCH pruttar. Nu skvätter du urin också. Du kniper med alla muskler du har, men det är kört. Skadan är redan skedd. Att man ens kommer på id'en att ligga med varandra igen efter att ha fått barn tidigare är ju helt galet. Att kvinnan glömmer har man ju hört. Men mannen då?


Kommentarer
Postat av: Jessan

Hahaha...du hade rätt, jag dööör... 



Du får självklart förneka allt sen när du klämt fram bäbisen och läkt lite... Sen angående detta blogginlägg så får du säga att du har blivit kapad..för det har jag hört av en vuxen åå stan, att populära bloggare blir !!!!

Postat av: Fartlady

Jessan. Istället för facerape så blir det... tadaaa "BLO-JOB"

2011-11-14 @ 23:03:40
Postat av: Erika

hashahahahaha



Även när man inte är gravid fortsätter det hända om man slarvar med knipövningarna. haha

Det "bästa" med att prutta ofta är att stanken inte är lika illa. haha

2011-11-15 @ 07:55:26
Postat av: Carro

Ha haha ha ha det här ska jag länka sen ha ha h

2011-11-15 @ 09:18:47
Postat av: Mona

Hahaha så himla kul... Jag dör av skratt...Hahaah

2011-11-15 @ 19:15:56
Postat av: Viola Vamp

:D HA HA HA HA!

2011-12-01 @ 20:46:39
URL: http://violavamp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0