Att vara eller inte vara- det är frågan.  ...

img_5135 (MMS)

Att vara eller inte vara- det är frågan.  Att jag är megagravid råder det väl Ingen tvekan om? Det är svårare att veta om det är på gång eller inte? Just nu går jag mest omkring o är skitnödig eller gasig mest hela tiden o läser man i alla böcker o tolkar raderna som man själv vill såborde det vara dags nu. men är det det eller inte? Lägger man till illamåendet så borde jag kanske ringa ambulans. Eller väcka Anders. Lägg sen till att ungens tassar känns som att de är på väg ut- det är nog verkligen dags?! Eller så gör man som jag. Går o skiter, lägger sig i badet, blir utkörd ur badet för mannen står o hoppar för han skiter nästan på sig o inser då att vi bara ätit strunt hela helgen. Mer grönsaker helt enkelt. Det hade gjort allt så mycket lättare.


Kommentarer
Postat av: Erika

hahaha :)

Mer grönsaker åt Anders? Yeah right ;) hihihi

2011-11-07 @ 08:47:32
Postat av: Cammen

Amen jenny..gick du upp ur badet? :) Jag skulle tvingat honom bajsa medan jag låg kvar..dock skulle jag tvinga honom att skynda sig på så att inte stanken spred sig så mycket :)

2011-11-07 @ 10:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0