Åtta dagar

Åtta dagar har gått sen tutan kom till världen. Hon är så gullig och allt funkar jättebra. Visst, jag har inte sovit på en vecka men vad gör det? Jag går ju på nån kick nu, så måste det ju vara. Igår bondade vi när hon låg i min famn och man blir så lycklig o tårarna bara sprutade. Men visst, de sprutar ju för ingenting. Lyckliga är vi i alla fall.
Idag har vi fullt upp! Det ska fixas med pepparkakshus, sen BVC kl 13 men kl 14 ska jeepen lämnas in för däckbyte. Bara det att jeepen står på andra sidan stan så vi måste ju ta oss dit också.
Trevlig helg på!
Förresten, ni glömmer väl inte tomtesmyg på söndag kl 16 i vrinneviskogen?

Bilderna visar tutans alla sidor tror jag...;) nöjd eller asarg.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Hon är för ljuvlig.



Fullt upp förstår jag, men det låter ju helt underbart! Hoppas du får börja sova snart.

Hör av dig när du hinner ses för en lunch framöver...



Kram Kicki

2011-11-25 @ 10:43:26
Postat av: Carro

<3 Vilken liten sötnos, det har ni gjort bra Jenny!

2011-11-25 @ 21:50:53
URL: http://carolinatjader.blogg.se/
Postat av: nusse

Guu va söt!Hon ser ut att ha mörkt hår på ena bilden o ljust på andra??Både och?Snart får man träffa er lite längre stund:)

2011-11-26 @ 22:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0