I-landsproblem?

Vi har en ganska stor lägenhet mitt i stan. Tyvärr har den bara en toalett. Detta problem har jag tagit upp tidigare eftersom alvin jämt ska hänga medbin på muggen. Inatt var det dock inte femåringen utan trettifemåringen

Följande ägde rum natten tills idag:

Jag sitter på toa o skiter samtidigt som jag har värkar. Då kommer Anders upp o är helt yrvaken:
- jag måste kissa.
-aaaajjjj... Jaha. Men du får faktiskt vänta! *flåsar*
Jag ser hur irriterad han blir.
- jaha! Men när är du klar då?
-amen ärligt?! Hur faan ska jag veta det?
Ha hA ha. Sen traskade han o la sig o så sa jag till honom sen när jag väl VAR klar. :) stördo!

Denna episod är inget konstigt i vår familj, man får aldrig vara i fred på toa. Så är det bara. Tur vi flyttar snart och får två toaletter. Då är ju bara frågan:
Löser det problemet eller blir det dubbelt så mycket problem?


Kommentarer
Postat av: Erika

hahaha. Ta fram petflaskan och ge han till nästa gång :)

2011-11-17 @ 07:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0