Tråkmåndag

Inte många knop här idag inte. Hela förmiddagen gick åt till att mata ungar o ringa, ringa, ringa...suck! Men men. Ibland behöver man en tråkdag för att komma fram till något bra. Det bra i detta fall gäller aktiviteter för barnen; babysim, simskola o fotboll. Det blir en aktiv vår!
Det tråkiga var väl samtalet till det stora, numera, lila företaget. Vilket stört system! Jag skulle flytta bredband, tv o telefon till nya adressen. Men då kan inte jag göra det för det finns redan ett bredband på adressen. Jo men de ska ju flytta? Men de kunde inte göra nåt?! I princip ska JAG ringa dem varje dag o hålla koll på om säljarna flyttanmält?! Helt sjukt! Det borde man väl kunna ordna på nåt smidigare sätt kan man ju tycka...
Efter alla samtal gick barnen o jag till Folkparken. Alvin cyklade. På sin cykel som är för liten. Men han älskar den! Men vi måste nog köpa en ny till 6-årsdagen.
På väg hem matade vi ankor. Men de är ju lite läskiga alltså. Hoppar ju typ upp på en. O tar maten ur handen. Vi kastade brödet o försvann mot andra äventyr. Hemliga sådana...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0