Måndag

Vad härligt med måndag o jobb igen! Underbart! =) Hade upplärning på en tjej idag, känns ju så där. Jag kan det ju knaptp själv o så ska JAG lära någon? Ja ja... kanske faktiskt kan mera än vad jag själv vill tro. Jag fick iaf beröm för att jag var så pedagogisk... Jag? eh...

Helgen var underbar iaf. Lördag hade jag storstädning o sen på kvällen var vi på Cloetta Center. Alvin tyckte det var skibra men tröttnade fortare än hans föräldrar ville egentligen.
Efteråt gick jag till VK för att träffa FL-tjejerna. De drog när jag hade nästan halva ölen kvar så som tur var så kom Carra förbi o höll mig sällskap. Vi tog ytterligare en öl o sen drog vi till donken o skrattade gott åt singellivets stora gåta... Tack för de goda skratten, gumman!
Natten var skit. Alvin vaknade flera gånger o tillslut så sov jag hos honom. Men han hade varit superduktig på pmorgonen o BETT om att få gå ppå toaletten...!! Heja Alvin!
på förmiddagen drog vi till Lotta o Jocke o hälsade på hästarna o ALVIN RED!! Shit! han var skitcool o satt på en häst som var 1,65 i mankhöjd! Det var ashögt! Men han tyckte nog det var coolt även om han såg lite halvskraj ut! Sen tog vi hem cykeln från Farmor o farfar o cyklade på gården. Det gillade han o ville inte alls gå hem.

Ringde läkaren idag också eftersom hans medicin tagit slut. Jävla kärring till sjuksyster som började tjafsa med mig. Som om jag gav Alvin medicin för att jag tyckte det var kanonroligt. Idiot!

Kommentarer
Postat av: Petra

Efter sommaren e han nog blöjfri ska du se. Heja, heja!!

2009-04-20 @ 21:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0