Hata Försäkringskassan!

Hur kan ett så stort företag ha sååå mycket problem hela tiden? Kompetens? är det ett ord anställda på det där stället ens kan stava till?
Går ju inte ens att komma FRAM till dem!? Hur kan man ha en sån kass telefonservice? Ska det inte vara ett servicebemötande som är värdigt de som behöver ta kontakt med det där stället? Jag blir så förbannad!
Trots att jag jobbar så är jag faktiskt inte miljonär, jag BEHÖVER de pengarna som jag ska få från dem... Hur svårt kan det vara att behandla mitt ärende inom rimlig tid? Jag tycker inte att det ska behöva ta 20 dagar att godkänna min tillfälliga föräldrapenning. Jag har också räkningar att betala... GAAAAAH!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0