Lön!

Idag var det lön. Det märktes på stan vill jag lova. Det var sjukt mycket folk. Iof var det bokrea också så många passade väl på att uppdatera sitt bibliotek lite, jag med. Eller rättare sagt Alvins bibliotek. Hittade även en ascool täckväst till Alvin med Blixten på ryggen, han kommer bli svinnöjd. Hoppas Anders vill att Alvin ska ha den bara, det är ju även upp till honom.

Hittade ingenting till mgi själv...buhu! Hade ju sett en jättefin jeansskjorta på Cubus för 199 kr som jag ville ha. Men herregud alltså! Det såg ut som att jag hade ett stort tält på mig. HJÄLP! jag förstår varför Mini hade ett stort skärp på sig i annonsen.
Hittade inget annat som föll mig i smaken. Jag måste ju dessutom hålla lite i pengarna eftersom tandläkarasen ska ha över 8000 av mig. Jag vill shoppa!

Nåt som gladde mig var att jag träffade lilla Emma. Gulliga söta Emma. Hon satt där i sin vagn o såg lite ut som en stoppad korv i sin stora overall. Men det får man göra när man är 7 månader, då är man bara söt! Erika, Emmas mamma, var det 100 år sen jag träffade känns det som. Tråkigt när det blir så, min bästis liksom. Men vi har ju båda familjer o annat så ibland blir det svårt att få ihop tiden. Men vi måste skärpa oss, gumman! Tänk Tjeckien! You know what I mean...!


Träffade även Kicki! Glada, söta Kicki! Vi måste ta en lunch snart. Eller öl. Eller kaffe. Du väljer! Jag kommer!


Har ni förresten sett att HM börjat med heminredning på sin hemsida? Ganska fina saker faktiskt!


Snart får jag gå hem. Längtar faktiskt. Inte efter att hämta Alvin dock, han är riktigt jobbig när jag kommer o ska hämta honom. Han ska inte med hem, jag är dum, han ska inte klä på sig osv. Skitjobbigt!


Wiiih, fick precis mail om att vi är bjudna på melodifestivalen den 6:e. Hoppas bara det gäller oss också!!!!!*håller tummarna*


Kommentarer
Postat av: Erika o Emma

åh vi saknar dig/er med. Vi måste som sagt bli bättre. Blir lättare till sommaren! :-) Köpte en grillbok idag på rean så den får ni hjälpa oss utforska.

Puss på dig



Love Erikiyyyyyyyyyyyyyyyy :-P hehe

2009-02-25 @ 20:31:38
URL: http://erika81.blogg.se/
Postat av: Kicki

hej gumman!



Tänk att jag blir omnämnd i din blogg, HÄFTIGT! Du är lika gullig och glad du...Jag är med på allt, vi mailar nästa vecka ang lunch, så vi kan prata mera!

Puss Kicki

2009-02-27 @ 15:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0