Söndagförmiddag

Anders ligger i badet o här sitter jag. Har inte ens ringt till Farmor o Farfar för att kolla läget. Dåligt? Ja kanske. Men ibland är det så skönt att bara får vara själva. Jag älskar Alvin o det känns väldigt konstigt o tomt när han inte är med men ibland behöver man det bara. Började snyfta lite igår när vi kom hem över att det var så tomt utan honom. Vad knäpp man är! När han är med längtar man efter att lämna bort honom o när han är bortlämnad över natten så saknar man ihjäl sig. Schizo?
Gårdagen var iaf helt underbar. Vi åt god mat o såg bra filmer, Max Payne o Benjamin Button. Den senare var helt underbar o tårarna sprutade här på morgonkvisten. Jag var lite trött igår så jag orkade inte se färdigt den utan gick o la mig. Dock inte förrän jag suttit o nickat till säkert 10 ggr i soffan... Ni vet så där att nacken åker framåt o så vaknar man till av det... ZZzzzZZZ!
Jag såg på melodifestivalen också. Tyckte det var helt rätt låtar som gick vidare igår, Heja H.E.A.T! Den var ju skitbra. Måns låt lät ju som hans brukar göra, funkar men inget man blir helt exalterad över. 1000 miles var MYCKET bättre!

Snart är det min tur att bada o sen ska vi åka o hämta lilleman o få mat! Mums! O kanske träffa max också... han var ju iof med en sväng igår så jag fick hålla honom. Underbara söta lilla max!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0