Fräsch?

Igår när vi var hos svärisarna så somnade Alvin i vagnen. Men eftersom det lilla monstret aldrig somnar på kvällen om han sover middag för länge så fick jag väcka honom.  Sliter upp en yrvaken unge ur vagnen som blir lätt hysterisk. Sätter mig i deras uterum där det var varmt o mysigt utan att man satt mitt i solen. Vad händer? Monstret pissar ner mig. Amen va faaaan....? RUsar upp, det droppar kiss på golv, matta o stol o jag är helt dyngsur. ungen skriker o jag bara står där. A kollar på tv, han mådde inte bra, så honom får vi vråla upp... herregud vilket kaos. Men vad varmt o mysigt det är för stunden för att sedan bara bli kallt o äckligt. BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0