Oj oj oj

Vilka dåliga bloggdagar det varit nu... SKäms på mig! Jajamensan!

Helgen har varit kanonbra iaf. Fredagen tillbringades hemma med en "sjuk" Alvin. Han var ju inte sjuk men eftersom han hade feber på torsdagen så måste man ju vara hemma en extradag också. Vi var o valde ut mina glasögon o sen var vi o blev ompysslade hos svärmor. På kvällen var Tina o Max hos oss o kollade på Lets dance. Mycket bra program det där! Heja LajLaj, som Alvin döpt henne till...=)
I lördags var vi på födelsedagskalas hos Kristin i Finspång. Mycket trevligt! På eftermiddagen spelade jag bowling o minigolf med grabbarna på distribution, som avtackning för mig. Jag vann tyvärr inte. Dåligt! De andra borde ju ha lagt sig! Eller hur?
Söndagen tillbringade vi på busfabriken. Shit vad lycklig alvin var! Oj oj oj! Han klättrade o åkte kana som aldrig förr. När vi skulle gå så började han illvråla o ville inte alls åka hem. Kraken! Det som inte var lika roligt var ju att han klättrade ju upp så jävla högt o vi var livrädda så jag fick snällt klättra med. Vissa ställen tyckte tom JAG var otäckt, lite höjdrädd har man ju blivit på ålderns höst.
Vi var hos svärmor o åt mat sen också. Gott gott! Det är så gossigt att bli ompysslade.
Alvin har ju döpt om Max till Mask. Det går bara inte att säga Max. Det hela kommer väl sluta med att Max helt enkelt får heta Masken.
Alvin älskar Tina också. O Rikard. När vi frågade om han inte älskade mamma o pappa så svarade han Nä, jag älskar bara Tina o Rikard. Tack för den! Vi frågade om han skulle flytta dit istället då, Ja svarar han. Unge! =)

TIllbaka på jobbet är jag. Mycket är det. oj oj oj. Hur ska detta gå känner jag. Börjar bli lite nervös faktiskt. Snart är vi där o det känns inte som att jag kan ett skit! HJÄLP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0