Detta ska jag boka inom kort!

Behandlingar

#1 - Halvkroppsmassage

Om du har stresspända muskler i nacke o axlar, är denna behandling perfekt.
Vi ger en ordentlig genomgång av nacke, axlar, överrygg och händer.
Vi använder bara oljor. lotions och krämer av högsta biologiska kvalitet.

Behandlingstid: 70 min

Pris: 320:- (280:- m rabattkort)

 


Jag behöver det verkligen o det ska bli UNDERBART! Fick ju presentkort i julklapp som jag ännu inte använt... Lovely!

Salong Mei Ya

Skönhetssalong med behandlingar i kinesisk tradition med kinesisk avslappningsmassage, ansiktsbehandlingar, fotvård/pedikyr samt manikyr.

Försäljning av hudvårdsprodukter från Kina och svenska RosenSerien.

Centralt och lättillgängligt, nära till buss-tåg-spårvagn.

Lugn och harmonisk miljö.

 

Vi har inlett ett samarbete med BokaDirekt för on-line tidsbokning via webben. Under uppstarttiden kommer kanske inte öppettiderna att helt stämma men vi jobbar på att bli klara inom kort.

 

Om du registerar dig här på webben så kan du prenumerera på våra kommande nyhetsbrev och snabbt ta del av alla nya erbjudanden som endast kommer Dig till del som registrerat dig här.

 

Öppet:
Måndag - Fredag 10:00 - 20:00
Lördag 11:00 - 17:00
Söndag: Stängt
Alla dagar kan tider bokas utanför öppettiderna om så önskas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0