Lyckan är gjord!

Igår när Alvin o jag åkte hem så var det KAOS i stan. Det var ju nån ledning till spåvagnarna som åkt ner vilket gjorde att de stängde av vissa vägar. All trafik som i vanliga fall går på Östra Prom gick nu på Hantverkaregatan. Alvin blev så jävla lycklig! Han vägrade gå upp till lägenheten utan han skulle stå där på gatan o kolla på o peka på alla bilar, lastbilar o bussar. När en bil började koka stog han o hoppade o skrek! Heltokig.
Polisen åkte förbi oss också... då vinkade han sött o de vinkade tillbaka. När de kom tillbaka nästa gång tittade de på Alvin, sen på mig, sen på Alvin igen o så på mig. Sen bländade han av ett leende. Då ser jag. Sitter en bov i baksätet... hahahah, kändes heldumt! Men Alvin han vinkade o vinkade o var så lycklig. Han verkligen älskar poliser. Så är det bara...

Sen kom vi hem o käkade korv. Eller typ tvinga i honom korv. Senare när han skulle sova satte han i halsen o spydde... Fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0