Soffläge med twist. Löragkväll. Obligator...

Soffläge med twist. Löragkväll. Obligatoriskt illamående. Ätit för mycket. Blä! Knoddas lever rövare som aldrig förr. Tänk att jag bara för några dagar trodde att nåt var fel o att Knoddas var borta. Ack vad fel man kan ha. Att ligga o titta på magen när det sparkas åt alla möjliga håll o kanter är faktiskt rätt coolt. Tom Alvin tycker det är coolt o gör pruttljud för bäbisen så den rör sig mer. Vi har haft namndiskussion här hemma idag. Tjejnamn är vi rätt överens om, det bli Amelia eller Agnes tror jag. Men killnamn? Vi kan inte komma överens o vi har heller inga förslag. Alls. Hjälp oss! Nåt som inte är supervanligt men som passar ihop med vårt lustiga efternamn men också passar ihop med Alvin. Hjälp!!


Kommentarer
Postat av: Petra

Kolla på gravid.se På namnsidorna kan man kolla slumpmässigt på barnnamn och hur vanliga de är.

Hittade bla Edgar, Valter, Agaton, Milton, Noah, Dante, Viggo, Valdemar, Vilhelm och Léon.



Lycka till!

2011-08-07 @ 15:55:42
Postat av: Anonym

2011-08-07 @ 15:56:43
Postat av: Carro

God kväll i stugan!

Jag vill bara passa på att tacka för din fina kommentar på bloggen. Jag blev skit glad! Du redde liksom ut mina tankar lite. TACK!



Härligt att se bebben röra sig! Du filmar väl med mobilen? Det måste du!



Ska fundera på namn :-)



Puss

2011-08-08 @ 23:05:08
URL: http://carolinatjader.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag röstar på Agnes förresten :-)

2011-08-08 @ 23:05:41
URL: http://carolinatjader.blogg.se/
Postat av: Cammen

Jag gillar också Agnes! håkler med Carro värst fina kommentaren på bloggen...huvudet på spiken Jenny!!!!!! som alltid i och för sig hihi

2011-08-09 @ 15:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0