Älskade ungar!

Här sitter man. Med gamnacke, hälsporrar, tuttar som svider o värker o är så trött att jag nyss nickade till i soffan. Inte för första gången o med all säkerhet inte för sista heller.
Jag går o hämtar skruttan i vagnen. Hon o jag tog en kvällspromenad till garaget förut eftersom jag- utöver allt annat- även lider av amningsförvirring. Jag kom inte ihåg om jag låste bilen... Bara att klä på sig igen. I vilket fall...skruttan. Vilken fantastisk grej! För typ åtta veckor sen låg hon i magen o hade det...trångt. Nu är hon här! O luktar skit. Blandar det med lite spyor också. Mumsfillibabba! Änd aj lajk it. Nä. I loooove it! Hon är så fantastisk! O Alvin r också helt fantastisk! Han gör så otroligt fina saker varje dag som jag tyvärr glömmer bort i all min impulsiva ilska över skitsaker han gör. Vet ni att nästan varje morgon sålåter han oss sova o så fixar han frukost själv. Eller frukosten fixar hanbarapå helgerna. Men han går upp sjlv varje dag.
Idag sa han " Agnes, jag älskar dig så mycket. Hoppas du älskar mig. Jag tycket om våra föäldrR också. Ingen annan.
Vi kanvara lyckliga som har två så fina o friska barn. Jag ska tänka extra mycket på det denna vecka. Love!


Kommentarer
Postat av: mormor till Emma o Maja



Vilken fin talande bild. den säger allt.

fina ungar.

ha en bra fortsättning på dagen.

2012-01-16 @ 11:45:09
Postat av: Sandra R

Här sitter jag och fårler åt dina fantastiska barn. Hoppas du kan njuta som du önskar. Det är ju så lätt att vardagen kliver in och stökar till det. :)

2012-01-16 @ 15:32:27
URL: http://www.aresmamma.se
Postat av: Sandra R

FåRler? Du anar hur snygg jag är... FåNler ska det vara.

2012-01-16 @ 15:33:16
URL: http://www.aresmamma.se
Postat av: Anonym

:0) så fint du skriver <3

2012-01-17 @ 18:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0