Casa kummelby

Det händer inte allt för mycket här ute men vi har ju börjat året med att vara sjuka. Tjohooo! Fick ju dra till jouren med Agnes för hon knappt kunde andas. Men självklart är hon pigg som en mört o har inga problem när vi väl kom dit. Jon fick hostmedicin utskrivet o så fick vi lite att ta med hem i ett kissrör. Mums!

Vi har slipat o oljat våra bänkskivor. Om o om igen, detblir aldrig färdigt! Det ser ut som en knarkarkvart här hemma. BLÄ!

Snart börjar Agnes på dagis, STORT!
Vi kämpar med Putte som har lite problem med sanningen. Sjukt störande. Man är förbannad nästan varje dag. Inte så kul!

Annars har ju hans fotboll börjat igen-älska! Han satt i bilen häromdagen "IFK ska gråta, Smedby får tårta". Ha ha ha

Anders har slutat med godis. Igen. O han är ju så duktig o har sån karaktär. Det har inte jag. Är jag sugen så äter jag!

Själv har jag börjat tänka på vad jag stoppar i mig o försöker knalla varje dag. Minsta svängen är standartsvängen, den är 2,5 km. Lagom!

Jag har inga kläder o börjar få ångest. Jag börjar ju snart jobba herregud!

Nä... Nu blire kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0