Underbar kväll som slutade äckligt!

Ikväll kom mina älskade tjejer på besök. Vi ses alldeles för sällan men alla är upptagna med sitt på olika håll. Vi skulle säkert kunna prioritera annorlunda ibland för att kunna ses men så är man ju så himla bekväm! Iaf jag. Jag tycker det är skönast hemma. Då blir allt som jag vill ha det hemma. På mitt sätt. Detbästa sättet så klart. :)
Vi åt världens godaste lax, drack kaffe o åt kladdkaka med grädde. Underbart!
Tyvärr drog alla rätt så tidigt men jag fick iaf se dem o prata ett litet tag med dem.

När vi står där o lagar mat så ringer det på dörren. Då är det ena grannen. Han har kört ner vår brevlåda! Men han åkte o fixade en ny pronto. Vi hade en sån grön vanlig låda men det var tre dagars leverans på dem så han hade köpt en jättefin plåtlåda med mässingsiffra på. Jättefin! O så hade han med sig en korg med godis som plåster på såren?! Jag hade inte ens märkt nåt!! Härligt!

Sen dök Anders hem efter en dag på vägarna, åt två clementiner o gick o la sig. Hej hej! Kul att ses!

Gick o la mig med tjutfia som inte kan sova utan sin mamma. Håller precis på att somna så spyr hon. Kuddar, lakan, madrass, vägg, element o golv blev träffat. Mumma! Lycka till att tvätta en dubbelmadrass. OCH lyckas få den torr! Vette fan hur jag ska göra?! Den får ju inte plats i tvättmaskinen o vi har inget badkar! Jag får försöka tvätta den i duschen o typ kliva på den, ungefär som när man trampar vin. Känns ju sådär. O hur ska jag få den torr?!?! Torkskåpet? Vet inte ens om den får plats. Ja ja. Det får väl lösa sig.
Nu har Agnes o jag bänkat oss ivardagsrummet. Hon på madrass o jag i soffan. Får se hur det går.
Putte får vara hemma i morgon. Känns dumt att skicka honom till skolan o kanske smitta andra.
O inskolningen då?!?!! Hur kommer det gå med den!? Det som inte fick hända hände. Fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0