Älskade Kristin!

Efter mycket tjat så besökte jag Kristin på jobbet. Kristin är då en förståndshandikappad kvinna som jag är kontaktperson åt. Just nu så ringer hon ex antal gånger per dag till mig, oftast för att fråga när och OM jag kommer till hennes jobb snart. Allt bara för att lämna några paket till henne. Hon fyllde ju år i mitten av mars men jag blev magsjuk då och kunde inte o ville inte åka dit då.
I vilket fall så fick hon sina paket och hon verkade bli glad. Hon tog emot mig med öppna armar och gav mig en jättekram. Det har väl hon aldrig gjort förut. TACK CARINA! Carina är en nyanställd tjej på Kristins jobb som verkligen jobbat med henne och fått henne att öppna upp sig. SUPERBRA!
Hon är ju så gullig Kristin, även om man många gånger blir så trött på henne. Vi har diskuterat fram o tillbaka hur vi ska göra med det här ringandet som hon håller på med, men jag tänker avvakta lite. Jag vill ju få henne att förstå själv att hon inte kan hålla på o ringa hela tiden, men det går ju inte fram... inte än iaf.

jaja, vi får väl se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0