Nån som vill torka spyor?

Själv är jag mäkta trött på det efter att ha gjort det i två dagar... Den tredje, idag, har jag än så länge sluppit. Däremot har jag tagit hand om en liten som är väldigt fäst vid sin mamma, som inte får fram vad han vill o då bara tjuter (helst rakt in i mitt öra som skulle betala 100 spänn för ett par öronproppar!) och som helst vill äta upp hela världen efter att ha svultit i två dagar. Känner mig som världens elakaste som ger honom torra rostisar o vatten till frukost, en banan till mellis, lite youghurt till lunch ihop med lite potatis. Tänkte erbjuda lite majsvälling (som jag fick knata ner speciellt för att köpa i Konsum och då passade på att bli vuxen o skaffade mig ett MedMera kort. Pluspoäng?) när han vaknar efter att nu ha sovit för typ fjärde gången idag. Undra om han överhuvudtaget kommer somna ikväll... Hm...

Tyvärr verkar det inte bättre än att Anders nu åkt på samma åkomma som den lilla... Lutar åt att jag får vara passopp på honom också, men vad gör man inte för de man älskar? Men snälla, hoppas att inte han också ska bli buren hela tiden, matad o bara tjuta rätt in i mitt öra... Han är väl förhoppningsvis tillräckligt stor (och vuxen) för att klara av att berätta vad han vill ha istället...=) Eller?

Back to spy-land...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0