Öroninflammation

Fy uschans! Det är INTE roligt. Dessutom på båda öronen. Jag har alltid trott att man inte kan få det när man blir vuxen men nu är jag verkligen motbevisad. Det värsta är att det gör ondare NU än innan jag var på VC. Kanske kan ha att göra med att läkaren grävde så långt in med det där bla-bla-bla-skopet. AAAJ! O jag tål inte penicillin heller utan fick nåt annat elände som är ASSTORA kapslar med massa små kulor i. Lätt att svälja?! NEJ!

Lördagen var iaf skitrolig. Fullt ös på julfesten. Gick vidare ut sen o är numera stolt (eh?) innehavara av ett VIP-kort på Harrys. Vilken lycka! =) Hamnade på Highlander i en het diskussion med en idiot som anklagade tidningen för att vara den stora boven i skogsskövlingen. Det kanske stämmer, har inte en aning. men varför diskutera det med två anställda ute på krogen en lördagskväll? Jag frågade om han inte torkade sig i stjärten när han bajsade för om han gjrode det så var ju han lika mycket bov som alla andra. Jävla idiot. De bakom satt o asgarvade.

Söndagen var kanske inte riktigt lika rolig eftersom jag, som tyckte jag var helt nykter när jag knallade hem, var bakis!? HJÄLP! det är därför jag aldrig dricker längre, pallar inte att vara bakis. BLÄ!
Åkte till svärisarna o hämtade lill-skiten o sen drog vi till Kolmårdstomten. KAOS! Det var så mycket bilar att det var helt sjukt! Ingen kom nånstans typ. Tur vi har terrängbil säger jag bara o varnar alla andra som tänker åka dit.

Nähä, nu ska jag o mina öron snart trängas med alla andra sista-minuten-shoppare på stan.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0