Snälla gud ge mig nåt mot stress...!!

Jag hatar julen! Jag brukar inte säga det, men den här julen är för jävlig. Jag har inte hunnit städa. Har inte handlat alla julklappar. Granen är inte uppe. Ingen knäck. Måste slå in julklapparna för de där jävla mupparna som står i kassorna är ju SÅ långsamma, det är sjukt. Vet ni förresten att Cubus har dragit in på sina kartonger när man köper nåt i present där. I rådande lågkonjuktur har de valt att dra in på det o slå in allt i papper istället? Men ursäkta? Först tar människan nåt slags tunnt, nästan genomskinligt papper ( har tappat vad det heter - JO!!) Silkespapper heter det ju, 2 ark. Sen tar hon vanligt papper. Tejpar o sen tar hon snören... låååååååånga snören uppepå detta. Borde inte allt detta bli dyrare än en jävla kartongjävel? Som dessutom sparar VÄLDIGT mycket tid. Hur många kunder förlorar de inte för att köerna är så långa o det handlar ju ofta om att kunden ska ha det inslaget o så ska det stå där med sitt jävla silkespapper, tejp x 3, vanligt julpapper, tejp x 3, långa snören, tejp x1. SUCK! Sånt STÖR mig... Var lite effektiva för helvete vill jag ställa mig o skrika högt. Men skulle jag göra det skulle jag sedan skämmas o typ dö... ha ha ha!
Oj, vad långt det blev om inslagning av klappar.
Jag sitter här på jobbet o vill egentligen bara gå hem för jag har så mycket att göra. Men gör jag det kan jag inte gå på stan så därför får jag snällt sitta här fast jag varken har tid eller lust. Har ont i mina öron också. Buhuuu...! *tycker synd om mig själv*
Hittade en asfin julklapp till min systerson, han kommer bli svinnöjd. Hoppas jag. O Anders blir förhoppningsvis nöjd men han är ju så svår att handla till... Varför sa jag att vi skulle köpa julklappar till varandra?*ångrar mig nu*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0