Skrattanfall

Fick precis ett skrattanfall utan dess like.

DN ringer till mig o pratar om lite buntar som ska till en camping i Loftahammar. Jaha, säger jag. Har du någon adress?
Horsviken, svarar hon då.
Jag blir lite full i skratt o det hör hon så hon börjar bokstavera, H som i harald, O som i Olof osv.
-Vilket konstigt namn, säger jag.
Då börjar vi skratta helt galet båda två, hur kan man döpa det till DET liksom? O dessutom lägga en camping där? Eller det var ju iof rätt passande, betala för sig liksom? Galet...
Så sitter jag o letar efter adressen på datorn i vårat system o säger, utan att tänka mig för, "jag får inte upp den..." O så bröt vi ut i ett asgarv igen... ha ha ha, ja det var iaf dagens skratt....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0