Underbara lördag!

Vaknade vid 09,30 o FOR upp... Alvin!? Sen kom jag på... *lättad* Han är ju hos Farmor o Farfar... SÅ SKÖNT! För en gångs skulle så vaknade jag o kände mig utvilad. Vet inte när jag gjorde det sist... Även om Anders o jag tar varannan morgon på helgerna så vaknar man ju ändå 1000 ggr...
Gårdagen var kanon! Vi åt god souvlaki på Poseidon, köpte massa gott godis o sen såg vi Indiana Jones. Filmen hade ingen WOW-feeling över sig, men den var absolut värd att se. Kändes som att det var ett bra avslut på de andra filmerna...

När anders o jag ätit frukost idag åkte vi till svärisarna o där möttes vi av lilla alvin som stog o vinkade på gatan med Farfar i  handen. SÅ SÖTA!
Även Nelly var där så nu är man halvt uppäten om händerna... =) Erika o Thomas kom förbi o hälsade på... De var så sugna på att träffa Nelly...

Nu har vi precis kommit hem o jag håller på att laga mat samtidigt som jag skriver här...
Det blir Aioli-potatis o kött. MUMMA!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Carro Barro

Så mysigt det låter som att ni har haft! Bio... Det är hundra år sedan vi var på bio ihop.Det är nog dags snart! Ha det bäst! Kram

2008-06-29 @ 22:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0