Godmorgon!

Startar dagen med en godmorgon bild på väg till dagis... Alvin lyckades se en pippi precis när jag skulle knäppa kortet....=)
image19

Har antagligen fått ögoninflammation, men är inte riktigt säker...Var lite geggig i morse o igår var det grusigt. FAN! Det är ju så jobbigt! Alvin TROR jag inte har nåt, men det vet jag ju inte... Han fick i vilket fall gå till dagis så får de väl ringa efter mig om de märker nåt... *gulp*
Hoppas inte, för jag har inte tid idag...MÅSTE FAKTURERA! Varför lär man sig aldrig att INTE skjuta på saker o ting hela tiden? Jo, antagligen för att det är mycket roligare att blogga, surfa, läsa mail, msna istället för att jobba... *suck* Ja ja...det är ju bara att bita sig själv i röven men ÄNDÅ har jag fortfarande inte lärt mig läxan...

Idag ska jag ringa o fråga min pappa om vi ska ses i helgen eller inte, jag har inte hört nåt från honom. Jag vill äta påskmiddag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0