Härliga torsdag!

Godmorgon eller godförmiddag, vilket som passar dig bäst!


Startar dagen med en härlig bild på väg till dagis. Ser extra finurlig ut idag, eller kanske bara extra trött?
Natten var för en gångs skull ganska bra, vaknade vid 23 o hade ramlat ur sängen. Inte jag alltså, utan Alvin. Stoppade om honom igen o sen sov han... vad JAG vet. Frågar jag Anders så var han säkert vaken hela natten...=) Men så är ju han lite känsligare mot ljud också än vad jag är. Öronproppar?

Hade sällskap med en mamma från dagis. Visade sig att hon är gravid o ska ha midsommarveckan? Hur kan man vara så blind? Vi har sällskap rätt som det är och vi ses nästan varje dag, men jag har inte sett det förut? Roligt för dem. Avis blev jag!

Ikväll ska jag och några av tjejerna hem till Camilla o njuta av varandras sällskap. Ska bli så trevligt och det känns verkligen som att det är välbehövligt också... För oss alla. Vi har inte sett på jättelänge nu o Camilla har inte fått berätta om sin härliga Australienresa än. Trevligt trevligt.

Åh, jag längtar efter skattebeskedet? Är jag knäpp då? Var ju inne och smygkikade på nätet och där står det ju att jag ska få tillbaka nästan sjutusen! Men jag vågar inte tro att det är sant förrän jag får papper på det. *håller tummarna* Oj, vad roligt det skulle vara om det verkligen ÄR så!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0