Helgen

Helgen bestog i att ligga i sängen... FY FAN! Blev antagligen matförgiftad av en jävla kycklingsallad från Lindahls. Varför lär jag mig aldrig att inte äta kyckling ute??*suck* Det är andra gången på kort tid nu som detta händer... Anders var iväg på styrke SM så jag fick ta Alvin själv hela lördagen. Han var supersnäll o satt rart i sängen o läste böcker, kollade på barnkanalen o la pussel. Fick ringa svärmor o be henne komma med mat till Alvin då vi inte hade varit o handlat o jag inte orkade engagera mig allt för mycket. Mådde lite bättre på kvällen.  Så här sjuk var jag...*tycker synd om*

Söndagen bestod i samma sak. Ligga i sängen nästan hela dagen. Anders o Alvin lekte i Alvins rum o jag sov o sov o sov...SKÖNT! Skulle gå till stan o köpa en tröja som Alvin skulle ha med sig till dagis för att måla på o då fick jag gå o kniiiiipa hela tiden. USCH! Hemskt! Men på kvällen mådde jag äntligen bra! Mumsade lite godis o såg en dålig film... Kunde knappt sova sen, hade så ont i kroppen o idag mår INTE min rygg bra...AAAHJ!  

Måndagen började asstressigt som vanligt. Kom försent till dagis o då hade de LÅST!!!! Skapligt irriterad jag blev då! Fick gå in en annan väg o jag hann ladda som fan innan jag kom in till dem... hade de ens öppnat munnen om det hade jag blivit galen... SUCK!  

Ikväll är det LHC-DIF för hela slanten. Ska dit med ledningsgruppen o äta lite mat o kolla på Hockey. Ska bli superkul! Ångest över vad jag ska ha på mig bara när alla höga höns kommer...  

Ja ja...back to work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0