Så hemskt!

Slog upp aftonbladet o det första jag ser är nåt om några mord i Arboga. Ärligt talat så ryckte jag lite på axlarna först...tills jag började läsa. Det var bland det värsta jag läst på länge. Hur kan någon mörda två små oskyldiga barn? Fäller ett par tårar här o klarar inte att läsa mer... Stackars familj! Stackars mamman! Stackars hennes karl Stackars pappa! För även om han just nu står som misstänkt för detta otroligt hemska dåd så kommer även han vakna upp en dag och inse vad han gjort. Om det nu är han.
Hur kan man? Hur kan man? Vad är det för samhälle vi lever i? Mörda oskyldiga små barn? Vad hade de gjort? De hade hela livet framför sig! Lycka, sorg, kärlek, första cykeln, första moppen, skolan, gymnasiet... Usch! Hela jag mår dåligt och ryser. Tänk om det skulle hända Alvin... Jag skulle ärligt talas hoppas att den som gjorde det mot honom skulle ta mig med. Jag skulle aldrig klara att leva utan mitt älskade barn.
Mina tankar går till nära och kära till denna hemskt drabbade familj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0