Torsdag

Idag är det torsdag, härliga (?) torsdag. Solen skiner just nu...UNDERBART! Här sitter jag i min "bunker" o försöker få tiden att gå... orkar inte jobba, men jag måste. Söker folk som inte är på plats, gud vad det är irriterande.

Idag är Anders på jobbintervju! Hoppas han får det! Han har ju sökt o fått jobb där förut så jag hoppas det går vägen. *håller tummarna*

På lunchen ska Tesse o jag träffa våra trådkompisar o äta lunch på Peking House. NAJS! Jag vill hinna till Gina också, men det är ju inte så troligt att det lyckas.

På lördag är det först betessläpp och sen är det damernas. Trevligt! Anders o Alvin ska till pappa o äta mat, Maud har fyllt år. Får inte glömma att köpa en blomma till henne....*påminner mig själv*

Back to work....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0