Trött

Usch, nu är jag så där aptrött som jag var en period för nån månad sen... Känns som om jag bara vill dö nästan... Lite överdrivet, I know, men jag är såååååå trött! Orkar liksom inte ta tag i nånting här på jobbet, sitter bara o jäser o har dåligt samvete. Har massa, massa, massa som måste göras typ igår, men jag ORKAR bara inte. VARFÖR kan inte min unge sova om nätterna? Varför kan inte min gubbe fatta att det inte bara är min plikt att ta hand om alvin om nätterna, varför är inte jag miljonär så jag slapp jobba, varför är det inte varmare än det är o varför sitter jag här o inte är ute? Varför måste jag jobba heltid? Låg o funderade mycket på det igår, man kanske skulle börja jobba deltid istället? Jag hinner ju inte med mitt liv, Alvin, vårt hem...hinner inte? Eller orkar inte? Livet som småbarnsförälder är ingen dröm alla gånger... men så tittar man på bilderna från Kolmården o inser hur mycket man älskar mina hjärtan! Livet är bra konstigt ibland... Klagovisan går varm hos fröken Ekholm men egentligen....? Vad fan har jag att klaga på?

Idag är det möte med Kristin också... har ingen lust alls med det... ingen tid heller för den delen.... Men det är bara att pallra sig dit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0