Fy fan

Dra ut en tand är ingen dans på rosor vill jag lova. Ont gör det o äta kan man knappt. Fick en hutt lugnande o fyra bedövning sen gick det bra. Hade inte ont alls, men det kändes ju. Blöder fortfarande. Efteråt var jag helt snurrig o jag som tänkte cykla tillbaka till jobbet sen. Säkert! pappa fick komma o hämta mig o skjutsade mig till jobbet. Det var ju inte det smartaste jag gjort i mina dagar så jag gick hem igen. Usch, det var inget roligt alls. Låg i soffan o kollade på P.S I love you, som förresten måste vara världens mest hajpade film, o tyckte synd om mig själv.

Idag blöder det o gör ont, men det får man väl överleva...

Punka på cykeln har ja gockså så nu måste jag gå o laga den på lunchen. Suck!

Fan, hittar inte Norrköpingstråden på FL... nån som har nya?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0