Skärtorsdag idag

O Alvin var en gullig påskkärring som jag lämnade på Blåkulla i morse. GUD SÅ SÖTA!! Nästan alla barn var utklädda... gullungar! Vi övade på att vara påskkärringar igår, så Alvin fick måla mig i ansiktet... Jag hade svarta prickar i HELA ansiktet, inte bara på kinderna. Men vi var så söta så...=)

Ikväll kanske brorsan o barnen kommer på påskmiddag, men det är inte säkert... så jag har lite att göra efter jobbet i dag  kan man säga...*stressad* Ska ju på utvecklingssamtal med dagis efter jobbet o sen måste jag lämna in en film jag missat att lämna, sen ska jag till stan o handla lite påskpresenter o sen köpa mat också... Sen måste jag hem o städa om nu brorsan o de ska komma... HJÄLP! Städhjälp  någon??

Kommentarer
Postat av: Petra

Du kunde ju laggt ut ett kort på dig när Alvin gjort dig så fin!!!

2009-04-09 @ 13:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0