Trött

Att vara hemma o vabba en hel vecka tar på krafterna vill jag lova. Är helt slut som människa. BLÄ!
O Alvin klänger på mig som en igel o jag vill bara vara ifred. Men jag får ju inte det. GAAAAH! Låt mig vara!
Helt sjukt att säga kanske, men shit vad jag längtar till vardagen med jobb o dagis o att få vara lite för mig själv... Dåligt? Ja... kanske... men så känner jag just nu... SEn kan han vara världens gulligaste o säga "mamma, jag älskar dig" 1000 ggr, jag tycker ändå att han är jobbig efter en vecka hemma med honom. Det hade varit annorlunda om han varit frisk, då kunde vi iaf ha gått ut o hittat på saker men nu gick ju inte det.

Idag  ska vi till Cloetta Center o kolla på cross. Ska bli spännande o se vad Alvin säger om det. Vi har köpt jättefina hörselskydd till honom, ifall ljudet är jättehögt. SEn har vi köpt en toaring också så nu är det "Operation Toilet" för alla pengar i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0