Ensam

Här sitter jag... i min ensamhet. Klockan har nog aldrig gått saktare än vad den gör nu. Alla har gått för dagen. Alla som jag jobbar med vill säga. Några andra är ju kvar, men det är väldans lite rörelse.

Idag fick vi reda på semesterperioderna. Inget roligt alls. Lutar åt att jag inte kommer ta nån semester i år. Finns ingen anledning om jag inte kan ha den tillsammans med min familj. Eftersom det hänt vissa saker som jag inte vill skriva om ännu så har liksom läget förändrats lite hemmavid.
Synd om Alvin? Ja.
Synd om oss andra? Ja.
Ett alternativ är att ta föräldraledigt, men då måste jag använda garantidagarna som ger 60 kr per dag. Yeah right. Hur fan ska man kunna överleva på det? Det går ju för fan inte. Ja ja. Vi får väl se vad som händer.

Ensam är jag. Ensammast i världen. O sussi har inte svarat så jag vet inte när jag ska träffa henne ikväll heller. HJÄLP! Måste kanske ladda min mobil o ringa henne. Mmm...så får det bli!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Du är inte ensam....Vi finns....

Fattar om det är jobbigt med semsterplanering, speciellt om man inte får ngn tillsammans med familjen. jag är i samma sits, kommer att få stå tillbaka i år och ta de veckor ingen annan vill typ. De veckor som Melkers dagis är stängt, tar ingen ngn hänsyn till. FY!!

Hoppas det som hänt hemmavid inte är alltför jobbigt....



Puss Kicki, "den mesiga lunchbruden"

2009-02-28 @ 12:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0