Jobbet

Nej, Petra. Jag menar ALLVAR. Det låter skitroligt!

Jag ska dels sitta i receptionen som ansiktet utåt, det tar jag som en stor komplimang...=) O sen ska jag bli den som har spetskompetens på privatannonsbiten. Det finns ingen i Norrköping kvar på privatannonsbiten som ska följa med till backoffice, utan det blir jag. Sen ska ju Corren byta system helt o hållet så jag antar att jag ska vara lite användarstöd också, men det är jga inte säker på.
Jag tycker iaf att det känns skitroligt, om det inte hade varit för en bitter tant som sänkte mig totalt. Kärring!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hade svårt att tolka utropstecknet och punkterna i ditt förra inlägg. Det e ju alltid kul att känna sig uppsakttad på jobbet.

2009-02-19 @ 20:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0