Malin

Jag har en arbetskamrat som heter Malin. Vi har väldans roligt tillsammans. Vi är liksom på samma nivå, eller vad man ska säga. Hon är nog den mest "piffiga" människa jag känner. Jag har aldrig sett henne se trött eller glåmig ut, ni vet, så där som man känner sig rätt ofta. (Eller jag gör iaf) I vilket fall. Malin är väldigt modeintresserad o det anser jag mig själv också vara så vi pratar, inte ofta, men ganska ofta o roliga kläder osv. Igår hittade jag ett par ASSNYGGA skor. Jag ville ha dem. Kände hur de skrek till mig "Jenny, köp mig!" Men det var så hög klack o så var de lite för "fina" för mig. Men de där skorna alltså... Om Malin vore en sko så skulle hon se ut så... Så är:

Sko 

Är de inte fina? Man blir ju helt kär i dem... Att de dessutom är ett fynd o bara kostar 249 kr gör ju inte saken bättre. Tro ni bara inte att jag tycker att Malin är billig, för så är inte fallet. Hade Malin varit denna sko hade hon kostat flera tusen, det är hon värd!


Kommentarer
Postat av: Sandra R

Så fint skrivet om din Malin! Jättefräsiga skor. :-)

2009-02-17 @ 19:36:35
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0